sewing & DIY

Gilet

Misschien ben je ze al eens tegen gekomen… De nepbonten gilet’jes die tegenwoordig toch wel hip zijn. Zelfs bij de allerkleinsten.
Mijn wederhelft had me al een paar keer ‘subtiel’ laten verstaan dat hij ze wel leuk vond.
Naaimachine in de aanslag en al snel rolde er een gilet vanonder.


Tijdens het kerstfeestje van mijn schoonfamilie had ik verschillende cadeaubons gekregen van een klein, leuk winkeltje bij ons in de buurt. Daar kocht ik het perfecte buitenstofje: een dubbelzijdige fleece. Voor de binnenkant gebruikte ik een licht katoentje dat nog in de kast lag.


Dubbelzijdige fleece: stippeltje

Katoentje: overgekocht
Patroon: Zsazsazilet 
Een gedachte over “Gilet

Geef een reactie

