sewing & DIY

Ikea kitchen hack

Ongetwijfeld stoot ik velen tegen de borst, maar ik houd er niet van om in de beroemde Zweedse blauw-gele winkel rond te lopen. Daarentegen houd ik wel van de hacks die de relatief goedkope spulletjes een unieke & originele twist geven.
Dus gingen de hubbie en ik aan de slag om onze – niet meer zo kleine – meid een gepersonaliseerd verjaardagscadeau te bezorgen!
Onder het pin-it & make-it motto, zocht ik inspiratie op Pinterest en toverden we een toch wat saai tweedehands Ikea keukentje om in volwaardig meubelstuk dat zijn plekje vond in de grote-mensen keuken.
Mijn ietwat neurotische perfectionistische kantje gaf hubbie zéér getailleerde instructies over welke vlakken in welke kleur geschilderd moesten worden en aan de achterzijde werd een extra wand voorzien die bekleed werd met een Soft Cactus stofje.
*tromgeroffel* TADAAAAA…

VOOR
NA

Dochter blij => papa & mama blij!

Meer idee’tjes voor Ikea hacks vind je trouwens hier.
2 gedachten over “Ikea kitchen hack

Geef een reactie

