sewing & DIY

Baby #2 krijgt zelfgemaakte kleertjes.

Toen ik zwanger was van baby #1 had de naaimicrobe mij nog niet helemaal gebeten. Tijdens mijn zwangerschapsverlof werd ik serieus geïnfecteerd…
Dus nu baby #2 onderweg is, voel ik de goesting om de kleerkast wat uit te breiden vóór de kleine spruit van zich laat horen. Extra voordeel: net zoals vorige keer blijft het geslacht een verrassing (ook voor ons…) en op zoek gaan naar uni-stofjes lijkt me net iets makkelijker dan kleren te scoren tussen blauw-roze winkelrekken.
Ik kocht 3x 0,5m stof en maakte daaruit:
2 kruippakjes (volgens de wederhelft zijn de pijltjes een tikkeltje jongensachtig)
een legging
En met de panda-overschot maakte ik een trui voor grote zus (oh god, mijn KLEINE meid wordt GROTE zus…)
Gebruikte patronen: kiind jumpsuit, emma en mona babylegging en de Leonora sweater uit de sept-okt 2015 editie van LMVStofjes: gekocht op de stoffenverkoop in Kapellen
Geef een reactie

