sewing & DIY

Belofte maakt schuld.

Ik maakte een belofte.
En belofte maakt schuld.
En die schuld werd een tijdje uitgesteld.
Manlief wou graag onze woonkamer pimpen met nieuwe kussens. En vroeg of ik de kussenslopen kon naaien. Dus ik maakte een belofte. Maar zeg nu zelf, er zijn wel spannendere dingen om te maken. De kussens en stof werden gekocht en bleven een tijdje in de kast liggen.
Deze week werd alles uit de kast gehaald en werd mijn belofte nagekomen.
Er werden 3 kussenslopen genaaid uit een stofje dat ik kocht bij creating ideas.
Geef een reactie

