sewing & DIY

Pyjama Party.

(English version below)

Samen met de koude komt de nood aan aanpassing in de kleerkast. En daar horen ook pyjama’s bij. In de bibliotheek vond ik het boek pyjama party (aanrader!) en koos voor de Dandypyjama. Klink best mannelijk, maar ik vind het eerder een uniseks basispatroon.

Stofjes vond ik onlangs bij de outletverkoop van de Stoffenstraat. Zoals verwacht – want zo gaat dat dan bij mij – kocht ik meer niet-afgeprijsde spullen dan outlet, maar ik was behoorlijk tevreden over mijn aankoop. De Stoffenstraat is trouwens een heerlijke winkel die de 40 km (x2) rijden ruimschoots goedmaakt.


With the changing weather and winter ahead, we need to adapt our clothing. Time to sew some new pyjamas. In the library I found a great book ‘Pyjama Party’ and chose the Dandypyjama. Sounds a bit masculine, but I rather think it’s a basic unisex pattern. Fabrics were bought at an outlet sale of de Stoffenstraat.

Geef een reactie

