family & life

Weekendtips + winnaar give-away

Vandaag ben ik te gast bij Liesellove. Ik volg haar blog al een tijdje. Oorspronkelijk uit nieuwsgierigheid naar haar naaicreaties en webshop (ondertussen spijtig genoeg gesloten), maar het is ook erg fijn om te lezen over haar gezin. Sinds kort verzamelt ze elke week weekendtips. Hier lees je over het moederschap en hoe de weekends worden aangepakt. Benieuwd naar mijn ervaringen? Klik dan HIER door. Dank je Lieselot om deze ervaringen met ons te delen en ik wens je van harte succes met het nieuwe leven dat er zeer binnenkort aankomt. Je gaat dat ongetwijfeld opnieuw fantastisch doen!

Dan rest mij enkel nog de uitslag van de give-away met jullie te delen.
Het onschuldigste hand dat hier in huis rondloopt besliste wie de winnaar werd.

Marleen, proficiat! Neem via dit formulier even contact met me op en laat alvast je adresgegevens achter.

Een gedachte over “Weekendtips + winnaar give-away

Geef een reactie

