Geen categorie·sewing & DIY

Een nieuwe outfit.

(For English scroll down)

Op Instagram zag je het misschien al passeren: ik naaide mezelf een stapeltje shirts. Uit noodzaak, want het tekort begon schrijnend te worden. Eén exemplaar van dat stapeltje passeerde hier al op de blog.

Het volgende t-shirt is onderdeel van mijn allernieuwste outfit. De rok naaide ik een tijdje geleden al, dus echt bedoeld als outfit was het niet, maar bij het passen viel de mooie combinatie me op.

Voor het t-shirt gebruikte ik het mega populaire Odette patroon uit LMV (Editie mei-juni 2017). Het model valt ruimer dan ik gewend ben, maar is erg fijn om te dragen. Het stofje kocht ik lang geleden bij de Stoffenstraat.

De Lotta rok is een ontwerp van Compagnie M. Sinds ik mijn eerste versie maakte ben ik grote fan. Ik gebruikte een stofje van Soft Cactus. Eentje uit een oude collectie, dus ook deze lag al eventjes te wachten in de kast.


If you follow me on Instagram, you might have noticed that I sewed a pile of shirts. Out of necessity, the shortage in my closet was becoming painful. I already showed one of them here on the blog.

The next shirt is part of my new outfit. I already sewed the skirt a while ago, so it was not really ment as an outfit, but I noticed the beautiful combination while fitting.

For the shirt I used the super popular Odette pattern from the magazine La Maison Victor. The model is a bit wider than I’m used to, but feels very comfortable. The Lotta skirt is a design of Compagnie M. I’m a big fan since I sewed my first one. I used a fabric of Soft Cactus (Belgian design), patiently been waiting for a long time to be used.

5 gedachten over “Een nieuwe outfit.

  1. Prachtige combinatie.
    Je hebt 2 stoffen gecombineerd die ik niet kocht (omdat ik eerst al de rest moest opgebruiken) maar wel elke keer ik ze zag passeren hun best deden om mijn koopstop te doorbreken. Ik ben jaloers 😉

    Like

Geef een reactie

