Geen categorie·sewing & DIY

30 Days Of Composition Week 4

Ik zei het vorige week al… De uitdagingen worden moeilijker! Met een drukke week achter de rug hink ik soms wat achter. Bovendien is het me niet altijd helemaal duidelijk wat er juist verwacht wordt of heerst er een gebrek aan inspiratie.
I already said it last week… The challenges become more difficult! It was a very busy week, so I’m a bit ย behind. On top of that it’s not always clear to me what is expected and I have not enough inspiration.

De uitdaging van gisteren ontbreekt nog in het rij’tje, maar die krijg je later deze week te zien.
The challenge of yesterday is lacking, but I promise to show that one later this week.

Dag 21: Vierkant formaat/Square format

Dag 22: Enkel focuspunt/Single focal point

Dag 23: Kleine objecten/Tiny subjects

Dag 24: Complementaire kleuren/Complementary colors

Dag 25: Mono

Dag 26: Abstract

Ik val een beetje in herhaling, maar ben toch benieuwd… Wat is jouw favoriet?
I know I have asked it before, but I am really curious… Which one is your favorite?

Geef een reactie

